El dijous els principals mitjans de premsa, el Diari Ara, La Vanguardia i el Punt, es van fer ressò del comunicat que el Centre d’Estudis Lluís Domènech i Montaner va publicar en referència a la despersonalització de la Casa museu Lluís Domènech i Montaner.
COMUNICAT PUBLICAT PEL CENTRE D’ESTUDIS LLUÍS DOMÈNECH I MONTANER